Copywriting: Tvorba poutavých a hodnotných článků
Ať
už je to příspěvek do blogu, PR článek, e-mail pro odběratele novinek
nebo zpráva na mikroblogu, musí být napsána tak, aby zaujala a optimálně
vedla k požadované reakci. Design zaujme pohled, obsah zaujme rozum. Poutavé a hodnotné články jsou to jediné, co nás ve skutečnosti zajímá.
Proč je kvalitní článek alfa-omega vašeho úspěchu
Všichni lidé na internetu hledají v první řadě informace, které je právě zajímají nebo potřebují ke své práci. Jak
ukazují průzkumy aktivit na internetu, 88% lidí denně používá
vyhledávače a až 81% z nich hledá informace o produktech nebo službách
které plánují koupit.
Kvalitní
články, které nabídnou těmto lidem informace, které právě hledají, se
tedy stávají přímým prodejním nástrojem, který dokáže potenciální
zákazníky informovat o vaší nabídce. Zároveň - pokud jsou napsány dobře - nabídnou informaci o tom, jak se dostat ke službě nebo produktu zmíněném v článku.
Užitečné informace + Návštěvníci = Noví zákazníci
Pokud
svým návštěvníkům, případně návštěvníkům jiných stránek, na kterých
zveřejníte své články, nabídnete skutečně hodnotné a srozumitelné
informace, získáte si jejich důvěru a postupně si zvýšíte svoji
důvěryhodnost a výšku autority v oblasti, které se věnujete. Lidé milují stručné, jasné a zejména užitečné informace, které jim poskytnou to, co hledají a uspokojí jejich potřebu. Pokud publikujete takové články, získáte si věrných čtenářů, kteří se budou na vaše stránky rádi vracet.
Návštěvníci a nadšení čtenáři jsou skvělá věc, řeknete si, ale z toho nezaplatím účty. Ano, to je pravda. Pokud jsou však vaše články psané správně, z vašich čtenářů se velmi snadno stanou vaši noví zákazníci. Pokud
si kvalitními a užitečnými informacemi získáte jejich důvěru, tak pak
je už poměrně jednoduché získat je pro nákup vašich produktů nebo
služeb.
Profesionální tvorba článků - Jak na to?
V principu máte dvě možnosti - buď sami rádi píšete a znáte základní
pravidla, jak efektivně psát poutavé články které mají potenciál
zaujmout čtenáře, nebo se můžete obrátit na profesionála, který se
psaním článků živí.
Psaní článků pro publikaci na internetu má, na rozdíl od například novinářských článků, svá specifika. Je sice v první řadě určen pro lidi, musí být však přístupný i pro vyhledávače. Článek, který chcete publikovat musí proto splňovat několik podmínek:
Musí mít titulku, která zaujme
Musí se věnovat specifické tématu
Nesmí být příliš obsáhlý ani příliš krátký
Musí být optimalizován na relevantní téma
Pokud je to možné, měl by obsahovat linky na relevantní stránky vašeho webu
Po
publikování článku, který splňuje uvedené podmínky se můžete těšit na
všechny benefity, které skutečně internet přináší - návštěvnost, věrných
čtenářů a podporu vašich obchodních cílů.
Aktuln
Slovnk webdesignu
Pagerank
PageRank je nástroj pro hodnocení důležitosti webových stránek. Vyjadřuje se jím "důležitost" každé stránky. Pagerank využívá strukturu odkazů jako vzájemné "doporučení" stránek.
vce »Linkbuilding
Linkbuilding je získávání a budování zpětných odkazů s cílem vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání. Linkbuilding je jeden ze způsobů SEO offpage optimalizace.Jedním z dů
vce »