Linkbuilding nebo získávání zpětných odkazů.
je sumární pojem pro aktivity zaměřené na získávání zpětných odkazů na vlastní webovou stránku. Zpětné odkazy jsou odkazy (tzv. hyperlinky) z jiných webových zdrojů, které zájemce odkážou na předmětnou webovou stránku. Získávání zpětných odkazů je důležitou součástí tzv.. off-page SEO. Počet kvalitních zpětných odkazů ovlivňuje výsledné hodnocení stránky společností Google (Google PageRank) a následně pozici ve výsledcích vyhledávání (SERP).
Při budování zpětných odkazů jsou důležité tyto parametry:
Kvalita zpětných odkazů - větší váhu mají linky s vyšším Google PageRank.
Počet odkazů - čím vyšší počet, tím lepší výsledek, tím více návštěvníků
Anchor text v linkách - tzv.. "Název odkazu", tedy jeho viditelný text, by měl obsahovat relevantní klíčová slova, na která se optimalizace soustřeďuje a které jsou klíčovými slovy na odkazované webové stránce
Obsahová příbuznost - ideální je mít zpětné odkazy z portálů a webů, které jsou obsahově příbuzné. Také nazývané i good Neighborhood.
Aktuln
Slovnk webdesignu
Pagerank

PageRank je nástroj pro hodnocení důležitosti webových stránek. Vyjadřuje se jím "důležitost" každé stránky. Pagerank využívá strukturu odkazů jako vzájemné "doporučení" stránek.
vce »CSS - kaskádové styly

CSS neboli kaskádové styly určují grafickou podobu www stránek a formátují informační obsahu stránek. Děje se tak z několika hlavních důvodů. Kód stránek obsahuj
vce »Microsite nebo Minisite

Microsite nebo Minisite: Podpůrné stránky pro váš byznys Nový produkt, specifická reklamní kampaň, podpora prodeje produktů a služeb prostřednictvím speciálního kanálu, prezentac
vce »

