Copywriting: Tvorba poutavých a hodnotných článků

Ať už je to příspěvek do blogu, PR článek, e-mail pro odběratele novinek nebo zpráva na mikroblogu, musí být napsána tak, aby zaujala a optimálně vedla k požadované reakci. Design zaujme pohled, obsah zaujme rozum. Poutavé a hodnotné články jsou to jediné, co nás ve skutečnosti zajímá.
Proč je kvalitní článek alfa-omega vašeho úspěchu

Všichni lidé na internetu hledají v první řadě informace, které je právě zajímají nebo potřebují ke své práci. Jak ukazují průzkumy aktivit na internetu, 88% lidí denně používá vyhledávače a až 81% z nich hledá informace o produktech nebo službách které plánují koupit.

Kvalitní články, které nabídnou těmto lidem informace, které právě hledají, se tedy stávají přímým prodejním nástrojem, který dokáže potenciální zákazníky informovat o vaší nabídce. Zároveň - pokud jsou napsány dobře - nabídnou informaci o tom, jak se dostat ke službě nebo produktu zmíněném v článku.
Užitečné informace + Návštěvníci = Noví zákazníci

Pokud svým návštěvníkům, případně návštěvníkům jiných stránek, na kterých zveřejníte své články, nabídnete skutečně hodnotné a srozumitelné informace, získáte si jejich důvěru a postupně si zvýšíte svoji důvěryhodnost a výšku autority v oblasti, které se věnujete. Lidé milují stručné, jasné a zejména užitečné informace, které jim poskytnou to, co hledají a uspokojí jejich potřebu. Pokud publikujete takové články, získáte si věrných čtenářů, kteří se budou na vaše stránky rádi vracet.

Návštěvníci a nadšení čtenáři jsou skvělá věc, řeknete si, ale z toho nezaplatím účty. Ano, to je pravda. Pokud jsou však vaše články psané správně, z vašich čtenářů se velmi snadno stanou vaši noví zákazníci. Pokud si kvalitními a užitečnými informacemi získáte jejich důvěru, tak pak je už poměrně jednoduché získat je pro nákup vašich produktů nebo služeb.
Profesionální tvorba článků - Jak na to?

V principu máte dvě možnosti - buď sami rádi píšete a znáte základní pravidla, jak efektivně psát poutavé články které mají potenciál zaujmout čtenáře, nebo se můžete obrátit na profesionála, který se psaním článků živí.

Psaní článků pro publikaci na internetu má, na rozdíl od například novinářských článků, svá specifika. Je sice v první řadě určen pro lidi, musí být však přístupný i pro vyhledávače. Článek, který chcete publikovat musí proto splňovat několik podmínek:

    
Musí mít titulku, která zaujme
    
Musí se věnovat specifické tématu
    
Nesmí být příliš obsáhlý ani příliš krátký
    
Musí být optimalizován na relevantní téma
    
Pokud je to možné, měl by obsahovat linky na relevantní stránky vašeho webu

Po publikování článku, který splňuje uvedené podmínky se můžete těšit na všechny benefity, které skutečně internet přináší - návštěvnost, věrných čtenářů a podporu vašich obchodních cílů.

Aktuálně

Slovník webdesignu

Microsite nebo Minisite

Microsite nebo Minisite

Microsite nebo Minisite: Podpůrné stránky pro váš byznys Nový produkt, specifická reklamní kampaň, podpora prodeje produktů a služeb prostřednictvím speciálního kanálu, prezentace důležité akce

více »

CSS - kaskádové styly

CSS - kaskádové styly

CSS neboli kaskádové styly určují grafickou podobu www stránek a formátují informační obsahu stránek. Děje se tak z několika hlavních důvodů.   Kód stránek obsahuje pouze vlastní t

více »

Doména

Doména

Doména, nebo doménové jméno je řetězec znaků. Může obsahovat až 63 znaků, písmena anglické abecedy, číslice a pomlčku. Doména je součást firemní identity. Je to něco, co si vaši zákazníci bu

více »