Copywriting: Tvorba poutavých a hodnotných článků
Ať
 už je to příspěvek do blogu, PR článek, e-mail pro odběratele novinek 
nebo zpráva na mikroblogu, musí být napsána tak, aby zaujala a optimálně
 vedla k požadované reakci. Design zaujme pohled, obsah zaujme rozum. Poutavé a hodnotné články jsou to jediné, co nás ve skutečnosti zajímá.
Proč je kvalitní článek alfa-omega vašeho úspěchu
Všichni lidé na internetu hledají v první řadě informace, které je právě zajímají nebo potřebují ke své práci. Jak
 ukazují průzkumy aktivit na internetu, 88% lidí denně používá 
vyhledávače a až 81% z nich hledá informace o produktech nebo službách 
které plánují koupit.
Kvalitní
 články, které nabídnou těmto lidem informace, které právě hledají, se 
tedy stávají přímým prodejním nástrojem, který dokáže potenciální 
zákazníky informovat o vaší nabídce. Zároveň - pokud jsou napsány dobře - nabídnou informaci o tom, jak se dostat ke službě nebo produktu zmíněném v článku.
Užitečné informace + Návštěvníci = Noví zákazníci
Pokud
 svým návštěvníkům, případně návštěvníkům jiných stránek, na kterých 
zveřejníte své články, nabídnete skutečně hodnotné a srozumitelné 
informace, získáte si jejich důvěru a postupně si zvýšíte svoji 
důvěryhodnost a výšku autority v oblasti, které se věnujete. Lidé milují stručné, jasné a zejména užitečné informace, které jim poskytnou to, co hledají a uspokojí jejich potřebu. Pokud publikujete takové články, získáte si věrných čtenářů, kteří se budou na vaše stránky rádi vracet.
Návštěvníci a nadšení čtenáři jsou skvělá věc, řeknete si, ale z toho nezaplatím účty. Ano, to je pravda. Pokud jsou však vaše články psané správně, z vašich čtenářů se velmi snadno stanou vaši noví zákazníci. Pokud
 si kvalitními a užitečnými informacemi získáte jejich důvěru, tak pak 
je už poměrně jednoduché získat je pro nákup vašich produktů nebo 
služeb.
Profesionální tvorba článků - Jak na to?
V principu máte dvě možnosti - buď sami rádi píšete a znáte základní 
pravidla, jak efektivně psát poutavé články které mají potenciál 
zaujmout čtenáře, nebo se můžete obrátit na profesionála, který se 
psaním článků živí.
Psaní článků pro publikaci na internetu má, na rozdíl od například novinářských článků, svá specifika. Je sice v první řadě určen pro lidi, musí být však přístupný i pro vyhledávače. Článek, který chcete publikovat musí proto splňovat několik podmínek:
    Musí mít titulku, která zaujme
    Musí se věnovat specifické tématu
    Nesmí být příliš obsáhlý ani příliš krátký
    Musí být optimalizován na relevantní téma
    Pokud je to možné, měl by obsahovat linky na relevantní stránky vašeho webu
Po
 publikování článku, který splňuje uvedené podmínky se můžete těšit na 
všechny benefity, které skutečně internet přináší - návštěvnost, věrných
 čtenářů a podporu vašich obchodních cílů.
Aktuln
Slovnk webdesignu
Linkbuilding

Linkbuilding je získávání a budování zpětných odkazů s cílem vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání. Linkbuilding je jeden ze způsobů SEO offpage optimalizace.Jedním z dů
vce »Doména

Doména, nebo doménové jméno je řetězec znaků. Může obsahovat až 63 znaků, písmena anglické abecedy, číslice a pomlčku. Doména je součást firemní identity. Je to něco, co
vce »CSS - kaskádové styly

CSS neboli kaskádové styly určují grafickou podobu www stránek a formátují informační obsahu stránek. Děje se tak z několika hlavních důvodů. Kód stránek obsahuj
vce » 
			
